Delay in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Heleen Molijn-Brugman - WaarBenJij.nu Delay in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Heleen Molijn-Brugman - WaarBenJij.nu

Delay in Auckland

Blijf op de hoogte en volg Heleen

05 December 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hebben wij weer......
Voor de 2e keer deze week mogen we op kosten van de luchtvaartmaatschappij, in dit geval Cathay Pacific, een extra nachtje doorbrengen in het regenachtige Auckland.
We zijn vroeg opgestaan vanochtend en onze Baba stond keurig om een uur of 6 op ons te wachten voor het hotel. Prima vlucht gehad van Nadi naar Auckland. Deze vlucht duurde slechts 2 uur en een kwartier. Die Nieuw Zeelanders boffen maar met zo'n heerlijk oord om de hoek.
Maar goed, op Auckland aangekomen hadden we eigenlijk maar weinig tijd tussen de aankomst en vertrek. Dus het was haasten om m'n laatste souvenirtjes bij elkaar te shoppen. Prima gelukt. Tot die aardige mevrouw van Cathay Pcific ons vertelde dat het vliegtuig een technisch mankement had en waarschijnlijk zou het niet lukken om vandaag nog te vertrekken.
Om een lang verhaal kort te maken, de vlucht staat voor morgenochtend 10.00 uur gepland en we gaan dus niet donderdagochtend 6.30 uur aankomen op Schiphol.
We zitten in een prima hotel met een lekker koud biertje. Ook niet verkeerd.
Na zo'n lange tijd van huis kijken we er zeker naar uit om iedereen weer te zien.

• 05 December 2012 - 10:17

Ineke En Herman:

Hoi Luitjes,
    We hebben genoten van jullie verhalen en wensen jullie een goede terugreis.

groetjes en tot gauw,
    Ineke & Herman

• 05 December 2012 - 13:17

Pepijn En Jaimy:

Een dagje extra vakantie is natuurlijk nooit erg, maar als je zo'n tijd weg bent geweest is ook idee dat je weer naar huis toe gaat ook wel fijn..
    Maak t nog even gezellig en bereid jullie maar voor op de winterse buien hier! Er schijnt weer genoeg sneeuw op komst te zijn.
    Hele goede reis, doe voorzichtig en tot snel!
    Liefs

• 05 December 2012 - 13:17

Pepijn En Jaimy:

Hele goede reis, doe voorzichtig en tot snel!
    Liefs

• 05 December 2012 - 20:42

Oop:

Wat een pech ! Maar de Duitsers zeggen: St"ater Tropfen Ho"lt den Stein. (de aanhouder wint !).
    Het lukt toch nog eens.
    We verlangen naar jullie! Oop