Dorrigo National Park- waterval Ebor Hinterland - Reisverslag uit Dorrigo, Australië van Heleen Molijn-Brugman - WaarBenJij.nu Dorrigo National Park- waterval Ebor Hinterland - Reisverslag uit Dorrigo, Australië van Heleen Molijn-Brugman - WaarBenJij.nu

Dorrigo National Park- waterval Ebor Hinterland

Blijf op de hoogte en volg Heleen

01 November 2012 | Australië, Dorrigo

Vroeg opstaan is niet Paul z’n sterkste kant, maar vandaag was ik ook niet zo vroeg.
Blijkt dat hier de klok een uur vooruit gegaan is. Zomertijd of weer in een andere tijdzone? Ik kan het niet meer bijbenen.
Lekker in alle vroegte(07.00 uur) achter m’n pctje gekropen en wat dingetjes afgemaakt. Misschien toch een beetje internet verslaafd?
De Tomtom op koers gezet en op weg naar Dorrigo National Park. Prachtige rit ernaar toe. Waanden ons soms in de Alpen, alleen is het hier vanwege het regenwoud veel groener.
Het is de rit dubbel en dwars waard; fenomenale uitzichten, mooie planten en vogels.
Een aardig stel uit Coffs Harbour waren met een enorm road monster op tour en we raakten al rap aan de praat terwijl we van het mooie uitzicht genoten. Leuk bijzonder stel.
De Australiers zijn over het algemeen geïnteresseerd over waar je vandaan komt en waar je heen gaat. Vinden het natuurlijk ook leuk om te horen dat je ook enorm geniet van de mooie natuur van hun land.
Zijn verder naar de Ebor waterval gereden, wat zeker de moeite waard was.
Het is inmiddels 14.00 uur en we zijn nog steeds in het Hinterland met nog 250 km voor de boeg. Zou het de 1e dag zijn dat we in het donker onze bestemming in Hunter Valley, Ceesnock, zullen bereiken?
Lekker bij Mc Donalds gedineerd en geskyped met Milou en vooruit met de geit…..
Inderdaad, het was net na de schemer dat we aankwamen.
Lekker wit wijntje genomen en bijtijds de koffer in.